درخشش عکاسان اهری در جشنواره استانی ساقه های طلایی گندم

خرید بک لینک

جشنواره عکس استانی ساقه های طلایی گندم با درخشش عکاسان اهری در شهرستان هشترود به پایان رسید که طی آن آثار معصومه فریبرزی، پرویز گلی زاده و حامد قاسمی عضو انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرد.این جشنواره توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود و با همکاری فرمانداری شهرستان و اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.گفتنی است که جشنواره عکس استانی ساقه های طلایی گندم با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ تولید، اشتغال و خودکفایی از نگاه دوربین و گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری در راستای حمایت از تولیدات کشاورزی با موضوع کاشت و برداشت گندم و سایر محصولات کشاورزی در دو بخش استانی و شهرستانی برگزار شده است.

همچنین آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس استانی ساقه های طلایی، روز ٢٧ دی ۱۳۹۶ در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود برگزار شد.

منبع خبر

بخوان از نگاهم ......

ما را در سایت بخوان از نگاهم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 2:05

صفحه بندی